Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

TIM CALL CENTER W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:     Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim (Warszawa)   Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obsługę telefoniczną i mailową programu partnerskiego.   WYMAGANIA – Biegła znajomość języka angielskim (posiadanie certyfikatów będzie dodatkowym atutem) – Znajomość innych języków obcych (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański) na poziomie komunikatywnym – Umiejętności interpersonalne i komunikatywność
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Doświadczenie w obsłudze klienta     OFERUJEMY – Atrakcyjne wynagrodzenie i wysokie premie
- Możliwość rozwoju i awansu
- Udział w międzynarodowym projekcie
- System szkoleń – Pracę od zaraz – Godziny pracy 9-17   Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] z podaniem nr ref. KT/ANG08 w tytule wiadomości       Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych , Dz. Ust. Nr 133, Pozycja 883).”

Reklama: Moncik-Raszewska Barbara, lek. stomatolog – stomatolog Trzcinica

Dodaj odpowiedź