TIM CALL CENTER W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim (Warszawa) Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obsługę telefoniczną i mailową programu lojalnościowego dla firm z terenu Czech z branży IT. WYMAGANIA – Biegła znajomość języka czeskiego – Umiejętności interpersonalne i komunikatywność – Komunikatywna znajomość języka polskiego
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Mile widziana znajomość języka angielskiego OFERUJEMY – Atrakcyjne wynagrodzenie i premie kwartalne – Pakiet socjalny
- Możliwość rozwoju i awansu
- Udział w międzynarodowym projekcie
- System szkoleń – Pracę od zaraz – Godziny pracy 9-17 Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] z podaniem nr ref. KT/CZE w tytule wiadomości lub kontakt telefoniczny (0-22) 203 30 00
Reklama: Mompert Izabela. Indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska – stomatolog Gdynia