Specjalista Help Desk Warszawa

GŁÓWNE ZADANIA :   – wsparcie użytkowników systemów informatycznych
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników
- rozwiązywanie zgłoszonych spraw
- przekazywanie spraw trudnych (i monitorowanie ich postępów) do zespołów specjalistów
- informowanie użytkownika o postępach prac
- dokumentowanie prowadzonych działań   WYMAGANIA:   – Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Prawo jazdy kategorii B
- Bardzo dobra znajomość sieci LAN i WAN
- Znajomość technologii informatycznych: komputery osobiste, laptopy, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne MS Windows, Mac Os
-Komunikatywność i wysoka kultura osobista
-Umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów
- samodzielność i punktualność   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. CV prosimy o przesyłanie na adres: [email protected] .

Reklama: Czarkowski Adam, lek. stomatolog. Spec. stomatologii ogólnej – stomatolog Kielce

Tagi:

Dodaj odpowiedź