Twarde standardy kreatywnej architektury informacji w projektach
Gdańsk, 02.09.2010
Właściciel Dobrego Biznesu
ul. Marketingowa 14
80-889 Gdańsk
Szanowny Właścicielu,
Na co dzień, zajmuję się twardymi standardami architektury informacji oraz jej kreatywnymi odmianami. Preferuję warsztat szkoleniowy, w odróżnieniu od szkoleń teoretycznych, które mają prawo być nudne, jak flaki z olejem. Uważam, że rozwój umiejętności pracowników działów marketingu, w zakresie architektury informacji, jest wypełnieniem przestrzeni koncepcyjnej w tożsamości firmy.
Nie rozdaję dyplomów, laurek, papierków – za dużo tego przechowujemy w szufladach. Pora zacząć działać, aby rozwijać projekty. Ciężki trening jest nie tylko dla firm, które stosują agresywną promocję i sprzedaż. Także i Ty możesz pokazać ostre pazurki. Jedyny warunek to aktywność działu marketingu – warsztaty są bardzo merytoryczne.
Projekty, nad którymi warto się pastwić warsztatowo, z architektonicznego punktu widzenia, charakteryzują się podwyższonymi wymaganiami informacyjnymi, zarówno od strony ilościowej, jak i jakościowej. Wśród nich należy wymienić następujące obiekty:
- sklepy internetowe,
- serwisy produktowe,
- witryny korporacyjne.
Inne projekty informacyjne, które nie przenoszą pieniążków firmie – o ile nie sprzedajesz contentu – nie są obiektami mojego pożądania.
Z poważaniem,
MSokołowski, praktyk – architekt informacji
Delegowanie na zewnątrz tak ważnego narzędzia, jakim jest architektura informacji, jest kwestią wyboru każdego właściciela biznesu. To samo dotyczy pozostałych części marketingu – promocji, sprzedaży, logistyki czy nawet ustalania cen. Jednak, nie na darmo mówi się, że architektura informacji jest filarem projektów.
Reklama: Ołtarzewska-Hojden Lidia, dr nauk med. stomatolog, protetyk – stomatolog Piaseczno
Tagi: trojmiasto