Manager zespołu wsparcia technicznego w BPO

Opis:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy oferującej usługi BPO, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Manager zespołu wsparcia technicznego
Obowiązki:
zarządzanie kilkoma zespołami wsparcia technicznego
dbanie o utrzymywanie wyników zespołów na wysokim poziomie
zapewnianie dostawy usług Klientowi w oparciu o najwyższe standardy
motywowanie pracowników oraz monitoring ich rozwoju zawodowego
uczestniczenie w procesie rozwoju i sprzedaży usług firmy

Wymagania:
4-7 lat doświadczenia w branży związanej z call centre i customer service
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
doświadczenie w zarządzaniu zespołami składającymi się z minimum 80 osób
zaawansowane kompetencje związane z zarządzaniem projektami

Oferujemy:
możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach organizacji w Polsce i na świecie
bogaty pakiet benefitów

Dane kontaktowe i dodatkowe informacje znajdziesz na stronie ogłoszenia.

Reklama: Maciałek Janina, lek. stomatolog. Gabinet – stomatolog Jarosław

Tagi:

Dodaj odpowiedź