Trener/ manager ds. jakości w Call Center

Opis stanowiska:Idealny kandydat to osoba z charyzmą oraz doświadczeniem, która
wie jaki cel chce osiągnąć. Wiedzieć znaczy kroczyć w odpowiednim
kierunku używając wsparcia.

Wymagania:- Wykształcenia min. Średniego
- Doświadczenia w zarządzaniu jakością
- Umiejętności nawiązywania kontaktu
- Przebojowości
- Wysokiego poziomy wiedzy z zakresu Call Center
- Doświadczenia w projektach Outbandowych
- Naturalnych predyspozycji
- Zaangażowania
- Doświadczenia w prowadzeniu treningów, warsztatów oraz szkoleń

Oferujemy:- Pracę w młodym rozwijającym się zespole
- Pracę z możliwością awansu i rozwoju
- Rozwój i poważne perspektywy zawodowe
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię
- Umowę o pracę
- Miłą atmosferę
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres:[email protected]

Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami”

Reklama: Lipko-Górak B., lek. stomatolog. Gabinet – stomatolog Baranowo

Tagi:

Dodaj odpowiedź