Wyjątkowa oferta skierowana do firm, które chcą prowadzić swą działalność na najwyższym poziomie bez ponoszenia wysokich kosztów prowadzenia biura. W ofercie : • udostępniamy nasz adres do korespondencji dla klientów i Urzędów, • istniej możliwość korzystania z sali konferencyjnej, • dokonujemy odbioru i przesyłania korespondencji (listy, faksy, e-maile), • obsługujemy wszelkie połączenia telefoniczne, • przechowywujemy dokumenty istotne dla funkcjonowania firmy, • wykonujemy inne zadania w tym rezerwacja miejsc hotelowych czy biletów lotniczych. Korzyści : • obniżenie kosztów związanych z najmem biura, jego eksploatacji i wysokimi kosztami zatrudnienia pracownika, • oszczędność czasu i większa możliwość zajęcia się sprawami biznesowymi, • pewność, że funkcjonowanie firmy oparta jest na wiedzy doświadczeniu specjalistów .
Reklama: Łakomska Maria, lek. stomatolog – stomatolog Poznań
Tagi: katowice