Architekt – pozycjoner zaopiekuje się serwisem zarabiającym kasę

{ Architekt – pozycjoner
  zaopiekuje się serwisem
  zarabiającym niemałą kasę }
To nie jest miejsce na fałszywą skromność. Jednak, już na początku, pragnę przyznać się do mojej niewiedzy na temat informatyki – moją specjalizacją jest informacja w rozwiązaniach biznesowych.

Posiadam kilkanaście lat doświadczenia w zarządzaniu architekturą informacji serwisów internetowych, które zarabiają porządne pieniądze:

- witryny produktowe (wzorce jakości informacji),
- sklepy internetowe (gdzie kupuje miliony Polaków),
- portale wydawnicze (które “męczą” nas reklamami),
- systemy aukcyjne (których, z wielu względów, nie lubimy),
- wyszukiwarki cen (którymi jest stosunkowo łatwo manipulować).

Innymi serwisami – usługi, blog, start-up – nie zajmuję się, ze wględów merytorycznych.

Serwisy, którymi opiekuję się architektonicznie, zajmują wyłącznie pierwsze miejsca (1-5) w wyszukiwarkach internetowych, niezależnie od trendów pozycjonerskich oraz mitów, np. na temat istotności algorytmów wyszukiwarek.

Nie wykonuję usług pozycjonowania, lecz wdrażam standardy architektury informacji, które automatycznie, wraz z rozwojem projektu, zwiększają skuteczność promocyjną i sprzedażową.

Całe portfolio jest zastrzeżone – było i będzie. Dzielę się wiedzą wyłącznie w zakresie tych elementów architektury informacji, które interesują Zleceniodawców projektów.

Wśród firm, z którymi pracuję, są spółki akcyjne oraz te, które mocno przyspieszają, aby ten cel osiągnąć – skuteczne znalezienie inwestorów.

Projekty konsultuję z osobami decyzyjnymi, które zarządzają IT, sprzedażą, promocją i logistyką, od których zależy wszystko.

Wszelkie konsultacje – zajmuje się tylko bezpośrednimi konsultacjami projektowymi – są płatne.

Twój firmowy e-mail, jak i Twoje zdanie, jest dla mnie świętością.

Konsultując rozwiązanie, oszczędzasz czas i pieniądze. Twoje pieniądze…

Reklama: Bednarczyk Agata, lek. stomatolog – stomatolog Warszawa

Tagi:

Dodaj odpowiedź