Konsultant Helpdesk z językiem czeskim/słowackim

Telit Management jest firmą oferującą innowacyjne rozwiązania technologiczne, inżynieryjne i finansowe, głównie w obszarze teleinformatycznym dla Klientów korporacyjnych.
W związku z nowym projektem poszukujemy osób na stanowisko: 
Konsultanta ze znajomością języka czeskiego i/lub słowackiego



Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych (wsparcie użytkowników i przeprowadzanie ich przez etapy rozwiązywania problemu)
Profesjonalna obsługa klienta
Przestrzeganie procedur obsługi systemu

Wymagania:

Płynna (biegła) znajomość jednego z wymienionych języków: czeski, słowacki  (warunek konieczny)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Znajomość oprogramowania i aplikacji Windows
Zdolność szybkiego nabywania wiedzy z zakresu IT
Umiejętności interpersonalne: komunikatywność, łatwość formułowania i wyrażania myśli
Orientacja na klienta oraz umiejętność współpracy z klientem
Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
Samodzielność w działaniu
Cierpliwość i zdyscyplinowanie
Minimum wykształcenie średnie (mile widziani również studenci uczący się w trybie niestacjonarnym)

Oferujemy:

Interesującą pracę w międzynarodowej korporacji w branży IT
Bogaty pakiet szkoleniowy i możliwości rozwoju
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie


Prosimy aplikować poprzez wypełnienie formularza:

http://telit.humanwayapp.com/b/TAVTAL/a/new

Reklama: Baum Maciej, lek. stomatolog. Prywatny gabinet stomatologiczny – stomatolog Nowy Sącz

Tagi:

Dodaj odpowiedź