TIM CALL CENTER W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim (Warszawa) Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obsługę telefoniczną i mailową programu lojalnościowego dla firm z terenu Polski z branży IT. WYMAGANIA – Biegła znajomość języka angielskiego – Umiejętności interpersonalne i komunikatywność
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
OFERUJEMY – Atrakcyjne wynagrodzenie i premie kwartalne – Pakiet socjalny
- Możliwość rozwoju i awansu
- Udział w międzynarodowym projekcie
- System szkoleń – Pracę od zaraz – Godziny pracy 9-17 Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] z podaniem nr ref. KT/PL w tytule wiadomości lub kontakt telefoniczny (0-22) 203 30 00
Reklama: Kaczmarczyk Barbara, lek. stomatolog. Gabinet – stomatolog Pewel Mała