Sekretarka / Asystentka Zarządu – Łódź/Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na ww. stanowisku  należeć będzie zapewnienie  sprawnego funkcjonowania Spółki i Biura Zarządu, a w szczególności:

- Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych
- Organizowanie posiedzeń Zarządu, walnego zgromadzenia
- Organizowanie podróży służbowych Zarządu
- Protokołowanie zebrań i tworzenie dokumentacji
- Przygotowywanie dokumentów w formie elektronicznej i konwencjonalnej (WORD, EXCEL, PowerPoint,)
- Utrzymywanie archiwów wymaganych dokumentów 
- Współudział w opracowywaniu różnego rodzaju analiz, zestawień, raportów i prezentacji 
- Selekcja i łączenia rozmów telefonicznych
- Utrzymywanie bazy danych kontaktów zewnętrznych
- Przygotowywanie dokumentów i informacji wymaganych przez Zarząd


WYMAGANIA: 

Wykształcenie wyższe 
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym
Doświadczenia w samodzielnym organizowaniu pracy biura lub doświadczenie na stanowisku Asystenckim
Bardzo dobra znajomość MS Office
Wysokie zdolności organizacyjne 
Umiejętność planowania i  zarządzania priorytetami
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Umiejętność przewidywania ryzyk i zapobiegania im
Rzetelność, dokładność i  zaangażowanie  
Komunikatywność i asertywność
Wysoka kultura osobis

Reklama: Juniordent II SC. Przychodnia Stomatologii Dzieci i Młodzieży – stomatolog Kraków

Tagi:

Dodaj odpowiedź