Dział Obsługi Klienta

Europejski Koncern zajmujący się planowaniem finansów klientów indywidualnych
i biznesowych poszukuje aktualnie pracowników do Działu Obsługi Klienta.
Opis stanowiska:
• diagnozowanie potrzeb oraz oczekiwań Klientów,
• koordynowanie budowy konceptów finansowych,
• administrowanie powierzonym portfelem Klientów.
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie,
• znajomość środowiska MS Office,
• umiejętność pracy w grupie,
• niekaralność,
• wysoka kultura osobista,
• dyspozycyjność 10-15 godz. Tygodniowo.
Dodatkowym atutem będzie:
• status studenta,
• znajomość języków obcych.
Oferujemy:
• rozbudowany system szkoleń,
• motywujący system wynagrodzeń,
• możliwość rozwoju,
• elastyczny czas pracy.

Rekrutacja obejmuje tylko kandydatów nastawionych na dalsze kształcenie i rozwój, ambitnych, posiadających dużo motywacji*.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i list motywacyjny), na adres [email protected] zatytułowanej: KRK/2010/09/An.

* Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883)”.

Reklama: Iwanik Miron, lek. stomatolog. Spec. protetyk – stomatolog Poznań

Dodaj odpowiedź