Konsultant ds. Obsługi Klienta (Warszawa) Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów. WYMAGANIA – Umiejętności interpersonalne i komunikatywność
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta/sprzedaży telefonicznej – Dyspozycyjność (20 godzin tygodniowo) OFERUJEMY – Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie
- Możliwość rozwoju i awansu
- Udział w ciekawym projekcie
- System szkoleń – Elastyczny czas pracy – Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 15-21 oraz soboty 10-18 Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] z podaniem nr ref. KT/K08 w tytule wiadomości. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.
Reklama: Impladent. Gabinety stomatologiczne. Krawczak J. – stomatolog Szczecin
Tagi: wola