Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

TIM CALL CENTER W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:     Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim (Warszawa)   Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obsługę telefoniczną i mailową programu lojalnościowego dla firm z terenu Polski z branży IT.   WYMAGANIA – Biegła znajomość języka angielskiego – Umiejętności interpersonalne i komunikatywność – Komunikatywna znajomość języka polskiego
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

    OFERUJEMY – Atrakcyjne wynagrodzenie i premie kwartalne – Pakiet socjalny
- Możliwość rozwoju i awansu
- Udział w międzynarodowym projekcie
- System szkoleń – Godziny pracy 9-17   Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] z podaniem nr ref. KT/PL w tytule wiadomości lub kontakt telefoniczny (0-22) 203 30 00

Reklama: Impladent. Centrum Stomatologii Rodzinnej – stomatolog Jabłonka

Tagi:

Dodaj odpowiedź