Pracownik biurowy. Asystentka/Sekretarka

Praca jako sekretarka wymagała ode mnie sprawności słownego i pisemnego komunikowania się w języku ojczystym. Oprócz tego pragnę zaznaczyć, iż ciągle udoskonalam znajomość języka angielskiego i niemieckiego. Na stanowisku sekretarki , jako młoda osoba rozwinęłam zdolności samodzielnego myślenia, pracy pod presją czasu, operatywności jak i podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Posługuje się biegle pakietem Microsoft Office, programami WF-MAG dla Windows, Fakturowanie, Symfonia oraz dobrą znajomością programu Mała Księgowość jak i również urządzeniami biurowymi jak fax, skaner i xero. Na w/w stanowisku byłam osobą odpowiedzialną za całe funkcjonowanie biura. Zajmowałam się sprawami organizacyjno – administracyjnymi, poczynając od zamawiania materiałów biurowych, poprzez bezpośredni kontakt z przedstawicielami dużych małych oraz średnich firm, organizując i obsługując spotkania na tle biznesowym oraz sprawami księgowymi. Byłam odpowiedzialna za funkcjonowanie biura zarządu, pilnowanie terminów spotkań i zleceń. Zdobyłam doświadczenie w przygotowaniu materiałów i prezentacji na spotkania prezesów firmy, pisania i formułowania korespondencji do pełnomocnictw oraz kontaktu z urzędami, sądami i innymi instytucjami. Zajmowałam się również sporządzaniem i przygotowaniem raportów finansowych, miesięcznych, umów dla pracowników jak i prowadzeniem księgowości. Miła osobowość , atrakcyjna powierzchowność i zdolność łatwego nawiązywania kontaktów i szybka nauka to atuty, które okazały się również pomocne w wszelkiego rodzaju sytuacjach spornych. Pragnę zaznaczyć, że jestem osobą niekonfliktową a doświadczenie zdobyte na w/w stanowisku pokazało, że potrafię pracować w warunkach gdzie odpowiedzialność i precyzyjność w wykonywaniu odpowiednich działań stanowi klucz do sukcesu całej firmy

Reklama: Hołubowicz Elżbieta. Stomatologia – stomatolog Lublin

Tagi:

Dodaj odpowiedź