Euro RSCG Marketing House Jeśli: · Interesujesz się zagadnieniami dotyczącymi programów lojalnościowych i promocji konsumenckich · Jesteś komunikatywny, dokładny i rzetelny · Szybko się uczysz i nie straszna jest Ci praca na samodzielnym stanowisku · Nie boisz się pytać, a odpowiedzi traktujesz jak klucze · Posiadasz doświadczenie w obsłudze konsumenta · Znasz pakiet Office (zwłaszcza excel) · Jesteś studentem I chcesz: · Uczestniczyć w realizacji projektów dla międzynarodowych klientów · Zobaczyć jak wygląda praca w grupie komunikacji marketingowej od kuchni · Rozwijać się wśród ludzi z pasją Oferujemy: · Samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznej, zorientowanej na sukces firmie · Zdobycie doświadczenia z zakresu kontaktów z klientami · Możliwość rozwoju zawodowego · Prywatną opiekę medyczną · Sympatyczną atmosferę Dołącz do działu Obsługi Konsumenta agencji Euro RSCG Marketing House – agencji marketingu relacyjnego, łączącej kompetencje strategiczne z technologią dla rozwoju marek i biznesu – jako: Pracownik Działu Obsługi Konsumenta Wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym, z dopiskiem w temacie „DOK_08/2010” na adres: [email protected] Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.
Reklama: Hofman Marcin. Gabinet stomatologiczny – stomatolog Śrem
Tagi: warszawa