Pracownik Działu Obsługi Konsumenta

  Euro RSCG Marketing House   Jeśli:   ·          Interesujesz się zagadnieniami dotyczącymi programów lojalnościowych i promocji konsumenckich ·          Jesteś komunikatywny, dokładny i rzetelny ·          Szybko się uczysz i nie straszna jest Ci praca na samodzielnym stanowisku ·          Nie boisz się pytać, a odpowiedzi traktujesz jak klucze ·          Posiadasz doświadczenie w obsłudze konsumenta ·          Znasz pakiet Office (zwłaszcza excel) ·          Jesteś studentem   I chcesz:   ·          Uczestniczyć w realizacji projektów dla międzynarodowych klientów ·          Zobaczyć jak wygląda praca w grupie komunikacji marketingowej od kuchni ·          Rozwijać się wśród ludzi z pasją   Oferujemy:   ·          Samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznej, zorientowanej na sukces firmie ·          Zdobycie doświadczenia z zakresu kontaktów z klientami ·          Możliwość rozwoju zawodowego ·          Prywatną opiekę medyczną ·          Sympatyczną atmosferę       Dołącz do działu Obsługi Konsumenta agencji Euro RSCG Marketing House – agencji marketingu relacyjnego, łączącej kompetencje strategiczne z technologią dla rozwoju marek i biznesu – jako:     Pracownik Działu Obsługi Konsumenta     Wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym, z dopiskiem w temacie „DOK_08/2010” na adres: [email protected]           Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.  

Reklama: Hofman Marcin. Gabinet stomatologiczny – stomatolog Śrem

Tagi:

Dodaj odpowiedź