Asystent ds. Obsługi Klienta

  Opis stanowiska: Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne wsparcie techniczne dla obcojęzycznych klientów firmy w oparciu o szkolenia oraz know-how zapewniany przez naszego klienta.   Wymagania stawiane pracownikowi: §  Wykształcenie wyższe techniczne lub filologiczne §  Bardzo dobra znajomość języka francuskiego §  Komunikatywna znajomość języka angielskiego §  Dobra znajomość obsługi komputera w tym środowiska Windows i pakietu MS Office §  Wiedza techniczna z zakresu IT będzie dodatkowym atutem   Profil osobowy:   §  Komunikatywność   §  Rzetelność   §  Zdolność analitycznego myślenia Otwarcie na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności Firma oferuje:   §  Pełną wyzwań pracę w dynamicznym międzynarodowym otoczeniu §  Duże możliwości rozwojowe §  Współpracę i możliwość wymiany wiedzy z zespołem profesjonalistów ze światowej firmy konsultingowej §  Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny obejmujący m.in. opiekę medyczną oraz uczestnictwo w ciekawych eventach organizowanych przez firmę     Aby aplikować na powyższe stanowisko prosimy przesłać swój życiorys i list motywacyjny w języku polskim lub angielskim na adres [email protected] wraz z numerem referencyjnym: CC10/AOKF/KAT/GUM/1410.   Na CV  prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.”  

Reklama: Gamadent. Gabinet stomatologiczny. Stangel A. – stomatolog Kraków

Tagi:

Dodaj odpowiedź