Specjalista ds. turystyki

1. Wprowadzenie do branży turystycznej

· Podstawowe zagadnienia turystyczne, typy działalności turystycznej, Ustawa O Turystyce

2. Dokumentacja i analiza katalogów różnych Touroperatorów

· szczegółowe zapoznanie z ofertą dostępną na rynku turystycznym, porównanie konkurencji

· dokumentacja Biura Podróży

3. Obsługa Klienta Biura Podróży

· profesjonalna obsługa Klientów, przygotowanie ofert i analiza potrzeb Klientów

4. Zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi i doskonalenie umiejętności

MERLINX, BLUEVENDO – TOM, TOURVISIO, SYKON, SIFT, SECUR, SART, WEZYRNET, INTERHOME, FUN CLUB

ćwiczenia na bazach szkoleniowych i rzeczywistych!

· Obsługa systemów rezerwacyjnych, tworzenie oferty, analiza porównawcza ofert różnych touroperatorów

5. Obsługa sprzedaży imprez turystycznych

· dokumentacja, rozliczenia, raportowanie, analiza sprzedaży

6. Obsługa Klientów – po sprzedażowa

· rezygnacje, reklamacje, zmiany warunków umowy

7. Zakończenie szkolenia

· test kończący szkolenie

· Certyfikat

Reklama: Gabinet Stomatologiczny L. Menet – stomatolog Kielce

Tagi:

Dodaj odpowiedź