1. Wprowadzenie do branży turystycznej
· Podstawowe zagadnienia turystyczne, typy działalności turystycznej, Ustawa O Turystyce
2. Dokumentacja i analiza katalogów różnych Touroperatorów
· szczegółowe zapoznanie z ofertą dostępną na rynku turystycznym, porównanie konkurencji
· dokumentacja Biura Podróży
3. Obsługa Klienta Biura Podróży
· profesjonalna obsługa Klientów, przygotowanie ofert i analiza potrzeb Klientów
4. Zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi i doskonalenie umiejętności
MERLINX, BLUEVENDO – TOM, TOURVISIO, SYKON, SIFT, SECUR, SART, WEZYRNET, INTERHOME, FUN CLUB
ćwiczenia na bazach szkoleniowych i rzeczywistych!
· Obsługa systemów rezerwacyjnych, tworzenie oferty, analiza porównawcza ofert różnych touroperatorów
5. Obsługa sprzedaży imprez turystycznych
· dokumentacja, rozliczenia, raportowanie, analiza sprzedaży
6. Obsługa Klientów – po sprzedażowa
· rezygnacje, reklamacje, zmiany warunków umowy
7. Zakończenie szkolenia
· test kończący szkolenie
· Certyfikat
Reklama: Gabinet Stomatologiczny L. Menet – stomatolog Kielce
Tagi: katowice