Ekspert w Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera w ramach usługi PRO – BIZ

Opis:
Wiceprezes Zarządu Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. z siedzibą
przy ul. Smolnej 12 w Warszawie
Ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy:
Ekspert w Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera w ramach usługi PRO – BIZ
Zakres wykonywanych zadań:
- Ekspert będzie dostarczał zainteresowanym inwestorom zagranicznym pakiet ogólnych informacji gospodarczych oregionie
– Ekspert będzie odpowiedzialny za stałą aktualizację i udostępnianie zainteresowanym inwestorom zagranicznym bazy danych gromadzących ww. informacje. Aktualizacja będzie dokonywana na podstawie dostępnych informacji, tj. bazy aktów prawnych, analizy zmian przepisów, informacji z agencji odpowiedzialnej za działanie na rzecz przyciągania zagranicznych inwestycji do Polski (baza lokalizacyjna), właściwych COI, kontaktów z instytucjami zajmującymi się instrumentami wsparcia rozwoju przedsiębiorczości, informacji z gmin.
– Ekspert ma stanowić pierwsze ogniwo w inicjowaniu kontaktów pomiędzy przedsiębiorcami ipodmiotami wspierającymi rozwój gospodarczy wregionie, właściwymi dla struktury potrzeb potencjalnego inwestora. Odbywać się to będzie poprzez wskazanie zainteresowanym inwestorom informacji na temat IOB funkcjonujących w regionie (kompetencje, dane teleadresowe) oraz podmiotów gospodarczych właściwych dlaokreślonego sektora.
– Ekspert będzie promował ofertę inwestycyjną poszczególnych gmin ipowiatów z regionu podając zainteresowanemu inwestorowi informacje w tym zakresie.

Wymagania:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe,
– Udokumentowana (certyfikat) znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, w tym znajomość słownictwa ekonomicznego lub deklaracja kandydata, ze w ciągu roku od dnia podpisania umowy, przedłoży certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
– Udokumentowane, minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie bezpośrednich inwestycji zagranicznych,
– Umiejętność obsługi komputera (pakiet oprogramowania biurowego, Internet, poczta elektroniczna, sprawna obsługa baz danych),
– Znajomość prawa gospodarczego, w szczególności zagadnień związanych z procesem inwestycyjnym,
– Znajomość aktualnych zagadnień gospodarczych w kraju, jak i w kontekście międzynarodowym
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne/prawnicze,
– Udokumentowane, minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy przedakcesyjnych, funduszy strukturalnych i/lub budżetu państwa,
– Doświadczenie w doradztwie gospodarczym, finansach, współpracy z firmami lub w pracy w administracji publicznej bądź instytucjach/organizacjach działających na rzecz wspierania rozwoju gospodarczego,
– Znajomość specyfiki branż,
– Znajomość drugiego języka obcego.
Kandydata powinna cechować (cechy i predyspozycje osobowościowe):
- Umiejętność szybkiego wyszukiwania danych,
– Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
– Umiejętność analitycznego myślenia,
– Dokładność,
– Gotowość uczenia się,
– Łatwość nawiązywania kontaktów.

Oferujemy:
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
– List motywacyjny,
– Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
– Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
– Inne kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu, kwalifikacjach umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań koniecznych i dodatkowych,
– Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
– Oświadczenie o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystania z pełni praw publicznych,
- posiadaniu polskiego obywatelstwa,
- spełnieniu innych wymogów zawartych w ogłoszeniu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Agencji Rozwoju Mazowsza S.A., pocztą na adres: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., ul. Smolna 12, 00-375 Warszawa lub na skrzynkę emailową [email protected]
z dopiskiem: Nabór Eksperta – PRO – BIZ"

Uwaga: Planowany termin rozpoczęcia pracy 1 września 2010 roku.

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 sierpnia 2010 roku.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerem Tel.: (22) 566 47 60

Dane kontaktowe i dodatkowe informacje znajdziesz na stronie ogłoszenia.

Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Łupawa

Tagi:

Dodaj odpowiedź