Konsultant Contact Center

Do codziennych zadań naszych Konsultantów należeć będzie: – inicjowanie połączeń do Klientów – zachęcanie ich do wypełnienia ankiety, zapoznania się z ofertą GK IMPEL, zachęcenie do spotkania z handlowcem, przesłanie oferty, itp. – przeprowadzanie badań marketingowych, – profesjonalna obsługa klientów – m.in. rejestrowanie zgłoszeń klienta, pomoc w rozwiązywaniu jego problemów, udzielanie informacji na temat oferty Grupy Impel, – dbanie o pozytywny wizerunek firmy.   Od Kandydatów oczekujemy:  – doświadczenia w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta, – zdolności interpersonalnych i komunikatywności, – umiejętności pracy w sytuacjach stresowych, – dyspozycyjności – praca również w soboty i niedziele (wg grafiku), – gotowości do pracy w systemie zmianowym – 3 zmiany, – dobrej umiejętności obsługi komputera – pakiet MS Office, – mile widziana znajomość systemów SAP/CRM, – wykształcenia minimum średniego,   Zainteresowanym Kandydatom oferujemy: – dynamiczną i odpowiedzialną pracę, – możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczenia w nowoczesnym Contact Center, – wsparcie doświadczonej kadry, – szkolenia podnoszące umiejętności – m.in. z pracy w systemie SAP, – otwartą i przyjazną atmosferę, – zatrudnienie od zaraz w ramach umowy zlecenia – 1600 brutto/m-c.     Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji  (listu motywacyjnego i CV) na adres : [email protected] (w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nr ref. ogłoszenia: CCT/WRO/10).   Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Impel Job Service Sp.z o.o. dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).   Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Hajnówka

Tagi:

Dodaj odpowiedź