O FIRMIE: przyjazna firma, lider usług medycznych dla branży stomatologicznej.
Wspólnym mianownikiem łączącym naszych pracowników jest profesjonalizm i wysokie kompetencje, na które składają się: wiedza, doświadczenie i motywacja do pracy. Stanowią one gwarancję profesjonalnej i terminowej obsługi oraz najwyższej jakości oferowanych produktów i usług. Fundament działań firmy stanowią wartości wspólne dla wszystkich pracowników firmy – koncentracja na kliencie i zaufanie. UMOWA O PRACĘ, PRACA NA STAŁE Chętnych do stałej pracy na umowę o pracę; tylko dla odpowiedzialnych kandydatów z min. rocznym doświadczeniem branży call center. Call Center Training – firma szkoleniowo – doradcza dla swojego partnera z branży usług medycznych poszukuje pracowników na stanowisko: Wewnętrzny Dział Handlowy Konsultant ds. Obsługi Klienta OCZEKIWANIA/KWALIFIKACJE: § Wykształcenie co najmniej średnie; obsługa komputera i sprawne wpisywania danych do bazy § doświadczenie co najmniej 1 rok w branży call center, telemarketingu wychodzącym lub przychodzącym OCZEKIWANIA/KOMPETENCJE: § Nastawienie pro – klienckie i pro – sprzedażowe § Wysoka komunikatywność, motywacja do pracy i samodzielności O PRACY: § Charakter pracy – praca w wewnętrznym dziale firmy; rozmowy sprzedażowe – wychodzące do klientów, ale także przychodzące; mały zespół; przyjazna atmosfera pracy bez nacisku § Forma zatrudnienia – umowa o prace § Czas pracy: poniedziałek – piątek; czas pracy: 9.30-18: miejsce pracy: Warszawa Zacisze § Atrakcyjne wynagrodzenia oraz realny do osiągnięcia system motywacyjny (miesięczny i kwartalny) § Dodatkowe korzyści z pracy: pakiet medyczny, szkolenia, możliwości rozwoju w ramach struktury organizacyjnej, brak rotacji w organizacji, praca na stałe. Wyślij swoje CV na adres e-mai: [email protected] z dopiskiem K/2608/GUM/6
Oddzwonimy tylko do wybranych kandydatów, spełniających oczekiwania klienta zlecającego
Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Grójec
Tagi: warszawa