Nr referencyjny: SZŁ/09/10/LJ
Branża: Obsługa Klienta/Call Center
Język obcy: szwedzki / angielski
Miasto: Łodz
Region: łódzkie
Opis stanowiska
Wsparcie i koordynowanie prawidłowym funkcjonowaniem administracji biura; Zarządzanie pracami biurowymi związanymi z bieżącymi potrzebami firmy; Kontakt z Klientem w j. angielskim, Koordynowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań; Wsparcie w działaniach rekrutacyjnych, Podstawowe księgowanie; Zarządzanie fakturami; Wsparcie w spotkaniach biznesowych z Klientami w zakresie prowadzonych projektów HR; Wsparcie w poszukiwaniach nowych zródel marketingu i promocji.
Wymagania
* Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu administracji biurowej;
* Mile widziane doświadczenie w obszarze HR;
* Umiejętność obsługi narzędzi biurowych;
* Znajomość Microsoft Office: Excel, Word, Power Point, Access oraz Internet Explorer;
* Biegła znajomość j. szwedzkiego i angielskiego w mowie i piśmie;
* Samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy
* Umowę o pracę;
* Stabilne wynagrodzenie;
* Możliwość pakietu socjalnego;
* Rozwojowe środowisko zawodowe.
Prosimy aplikować przez portal linguajob.pl
Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Gorzów Wielkopolski
Tagi: lodz