OFFICE MANAGER

Nr referencyjny: SZŁ/09/10/LJ

Branża: Obsługa Klienta/Call Center

Język obcy: szwedzki / angielski

Miasto: Łodz

Region: łódzkie
Opis stanowiska

Wsparcie i koordynowanie prawidłowym funkcjonowaniem administracji biura; Zarządzanie pracami biurowymi związanymi z bieżącymi potrzebami firmy; Kontakt z Klientem w j. angielskim, Koordynowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań; Wsparcie w działaniach rekrutacyjnych, Podstawowe księgowanie; Zarządzanie fakturami; Wsparcie w spotkaniach biznesowych z Klientami w zakresie prowadzonych projektów HR; Wsparcie w poszukiwaniach nowych zródel marketingu i promocji.
Wymagania

    * Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu administracji biurowej;
    * Mile widziane doświadczenie w obszarze HR;
    * Umiejętność obsługi narzędzi biurowych;
    * Znajomość Microsoft Office: Excel, Word, Power Point, Access oraz Internet Explorer;
    * Biegła znajomość j. szwedzkiego i angielskiego w mowie i piśmie;
    * Samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Oferujemy

    * Umowę o pracę;
    * Stabilne wynagrodzenie;
    * Możliwość pakietu socjalnego;
    * Rozwojowe środowisko zawodowe.

Prosimy aplikować przez portal linguajob.pl

Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Gorzów Wielkopolski

Tagi:

Dodaj odpowiedź