Administrator Kontraktu

Nr referencyjny: AKW/08/10/LJ

Branża: Budownictwo/ Geologia

Język obcy: angielski

Miasto: okolice Wrocławia

Region: dolnośląskie
Opis stanowiska

- Prowadzenie kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC;
- Wystąpienia, Polecenia Zmiany, Roszczenia zgodnie z procedurami FIDIC;
- Opracowanie i zarządzanie bieżącą dokumentacją, przygotowanie korespondencji i raportów;
- Kontrola, nadzór i doradztwo w razie konieczności modyfikacji systemu rejestracji i obiegu dokumentów na budowie;
- Zarządzanie roszczeniami;
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Kontraktu, Kierownikiem Budowy, działem finansowym w zakresie prowadzonego projektu;
- Kontrola terminowości wykonywanych zadań i ich zgodności z procedurami kontraktowymi;
- Proponowanie rozwiązań zaradczych oraz usprawnień w sferze powierzonych zagadnień.
Wymagania

    * Doświadczenie w prowadzeniu kontraktów w oparciu o zasady FIDIC;
    * Wykształcenie budowlane / prawnicze / ekonomiczne;
    * Znajomość języka angielskiego mile widziana;
    * Znajomość programów MS Office;
    * Zdolności negocjacyjne
    * Dobra organizacja pracy
    * Prawo jazdy kat.B

Oferujemy

    * Możliwość zdobycia doświadczenia w dużym projekcie budowlanym;
    * Atrakcyjne wynagrodzenie;
    * Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku zawodowym.
    *
    * Kandydatów spełniających powyższe kryteria, prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres email: [email protected]

Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Gdynia

Tagi:

Dodaj odpowiedź