Szukam pracy jako – specjalista – koordynator – kierownik

Szanowni Państwo,   szukam pracy jako specjalista – koordynator. Mam ponad trzy lata doświadczenia w pracy w obszarze zagadnień związanych z działalnością przedsiębiorstwa począwszy od działu logistyki do koordynacji działania biura Zarządu Spółki. Główne obszary merytoryczne to: procesy logistyczne, sprzedażowe, bankowość jak i PR.   Przebieg kariery zawodowej:   -Office manager -Asystentka Dyrektora Departamentu -Koordynator ds. przetargów -Asystentka Zarządu   Mocne strony: umiejętności interpersonalne, kreatywność, wysoki poziom zorganizowania oraz konsekwencja i determinacja w osiąganiu celów.   W odpowiedzi na moje ogłoszenie i dalsze informację – proszę o kontakt na e-mail: [email protected]   Z poważaniem Katarzyna Malara  

Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Białystok

Tagi:

Dodaj odpowiedź