Administrator nieruchomości – pracownik biurowy

Zakres obowiązków:

- Wyszukiwanie potencjalnych najemców;
- Prezentacja wynajmowanych powierzchni magazynowych i biurowych;
- Prowadzenie bazy danych potencjalnych najemców;
- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wymagań potencjalnych najemców;
- Finalizacja transakcji wynajmu (przygotowanie umowy najmu wraz z niezbędnymi załącznikami);
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z aktualnymi najemcami;
- Rozwiązywanie problemów;
- Nadzór nad wystawianiem dokumentów księgowych;
- Prowadzenie zestawień dotyczących najemców;
- Nadzór nad windykacją należności;
- Koordynacja działań marketingowych mających na celu pozyskiwanie nowych najemców;
- Koordynacja zlecanych zadań w tym prac remontowo-budowlanych.   Od kandydatów oczekujemy:

- Bardzo dobrych umiejętności handlowo-negocjacyjnych w zakresie wynajmu powierzchni biurowo-magazynowych;
- Wysokich zdolności interpersonalnych;
- Uporu, samodzielności i konsekwencji;
- Inicjatywy oraz nastawienia na osiąganie wyników;
- Odpowiedzialności i dyspozycyjności;
- Zaangażowania w wykonywane czynności;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy;
- Umiejętności koordynacji zlecanych zadań w tym prac remontowo-budowlanych;
- Czynnego prawa jazdy kat. B

Reklama: Gabinet stomatologiczny – stomatolog Białystok

Tagi:

Dodaj odpowiedź