Centrum Doradczo – Szkoleniowe zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu: SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH I MINIMUM SANITARNYM. Cena: BEZPŁATNE (szkolenie dofinansowywane ze środków unijnych) Termin: 26.10-24.11 (wybrane dni tygodnia – w godzinach popołudniowych) Czas trwania kursu: 78 godzin szkoleniowych Grupa maksymalnie 10-osobowa, co zapewnia indywidualne podejście do każdego Uczestnika. Program szkolenia: MODUŁ I: Profesjonalny Sprzedawca 1 Proces sprzedaży: – znaczenie procesu – funkcje sprzedaży – koło sprzedaży – planowanie pracy sprzedawcy – raportowanie – kiedy nie lubimy sprzedawać – przekonania – koncentracja 2. Badanie potrzeb: – analiza potrzeb klienta – świadome kreowanie potrzeb klienta 3. Decyzje o zakupie: – skąd się biorą decyzje o zakupie – potrzeby jako determinanta decyzji – moda i trendy – przynależność i urozmaicenie a podjęcie decyzji – uznanie i samopoczucie jako elementy wpływające na decyzje o zakupie – wpływ sprzedawcy na decyzje klienta – wygrana jako podjęcie właściwej decyzji 4. Techniki wywierania wpływu: – elementy NLP -perswazja – atrybucje – podświadomość 5 Obrona przed manipulacją: – argumentacja logiczna – rola emocji 6. Motywacja sprzedawcy: – metody motywowania sprzedawcy – jak rozwijać umiejętności jako sprzedawca – motywacja do pozyskiwania wiedzy 7. Sprzedaż osobista: – znaczenie sprzedaży osobistej – istota i rola sprzedaży osobistej – zarządzanie personelem sprzedaży 8. Metody pozyskiwania klientów: – lista kontaktów – osoby wpływowe – rekomendacje – lista możliwości 9. Zasady prezentacji ceny i obrona marży – reguła względności – kiedy cena jest zbyt wysoka – powiększanie ciastka – unikalność oferty 10. Kiedy klient jest na „nie”: – mowa ciała i reakcje klienta – badanie obiekcji klienta – zadawanie właściwych pytań 11. Nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem: – reguła wzajemności w praktyce – zasada małych kroków MODUŁ II: Obsługa Kas Fiskalnych 1. Kasy fiskalne jako urządzenia wspierające sprzedaż: – informacje ogólne na temat urządzeń fiskalnych – ewidencja sprzedaży za pomocą kas fiskalnych – funkcje fiskalne – identyfikacja kas oraz ich zabezpieczenia 2. Kasy fiskalne jako instrument kontroli podatkowej: – proces homologacji – regulacje prawne – obowiązki podatnika podczas użytkowania urządzeń fiskalnych 3. Sprzedaż za pomocą kas fiskalnych: – sprzedaż za pomocą kodów PLU – sprzedaż szybka – sprzedaż z opakowaniem – automatyczne obliczanie reszty – udzielanie rabatu i narzut – cena zaprogramowana na kasie fiskalnej – korekty na kasie fiskalnej – anulacje paragonów fiskalnych – sprawdzanie należności za ostatni paragon – wpłaty i wypłaty na kasie fiskalnej – obsługa szuflady – obsługa walut – obliczanie reszty – sprzedaż i zwrot opakowań – formy płatności na kasie fiskalnej – logowanie kasjerów – analiza sprzedaży zalogowanych kasjerów 4. Budowa kasy fiskalnej: – elementy kasy fiskalnej 5. Raporty na kasie fiskalnej: – raporty niefiskalne kasjerskie – raporty niefiskalne stanu kasy – raporty niefiskalne kodów towarowych – raporty niefiskalne działów – raporty niefiskalne obrotów – raporty niefiskalne opakowań zwrotnych – raporty fiskalne dobowe – raporty łańcuchowe – raporty fiskalne okresowe i miesięczne 6. Materiały eksploatacyjne do kasy fiskalnych. 7. Programowanie kas fiskalnych – stawki VAT na kasach fiskalnych; – programowanie grup i kodów towarowych 8. Fiskalizacja jako najważniejsza czynność na kasie fiskalnej – bezpieczeństwo podatnika – procedury fiskalizacji 8. Kasy fiskalne z kopią elektroniczną – zasady funkcjonowania – obowiązki podatnika -dokumentacja 9. Przepisy prawa dotyczące kas Rejestrujących: – ustawy – rozporządzenia Ministra Finansów 10. Dokumentacja urządzeń fiskalnych i podsumowanie – dokumentacja serwisowa – dokumentacja podatnika MODUŁ III: Minimum sanitarne 1. Bezpieczeństwo i jakość zdrowotna żywności w świetle przepisów krajowych i regulacji Unii Europejskiej. 2. Rodzaje zanieczyszczeń środków spożywczych i ich źródła – drobnoustroje chorobotwórcze, ich rodzaje i wpływ na jakość zdrowotną środków spożywczych - zatrucia i zakażenia pokarmowe i ich najczęstsze przyczyny – główne choroby przenoszone drogą pokarmową - nosicielstwo bakterii - zanieczyszczenia chemiczne środków spożywczych i ich przyczyny - zanieczyszczenia fizyczne środków spożywczych i ich przyczyny 3. Zapobieganie zanieczyszczeniom środków spożywczych, zatruciom i zakażeniom pokarmowym oraz chorobom przenoszonym na drodze pokarmowej oraz zasady dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej - higiena osobista pracowników – znaczenie badań lekarskich – prawidłowe zachowania higieniczne - higiena pomieszczeń, maszyn, urządzeń i sprzętu produkcyjnego - zasady prawidłowego mycia, czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń, maszyn, urządzeń i sprzętu – prawidłowość prowadzenia procesów technologicznych - zasady przechowywania i transportu środków spożywczych - metody zabezpieczenia przed szkodnikami i owadami 4. Podstawowe zasady znakowania żywności 5. Zasady wdrażania systemów jakości GHP/GMP – część teoretyczna – część praktyczna 6. Siedem zasad wdrażania systemu HACCP – część teoretyczna – część praktyczna 7. Korzyści wynikające z wdrażania systemów jakości 8. Zasady racjonalnego żywienia - wartość odżywcza środków spożywczych – zasady układania jadłospisów - zalecane normy żywienia i racje pokarmowe - skutki nieprawidłowego żywienia - zapobieganie chorobom na tle wadliwego żywienia
Reklama: Apex. Gabinet stomatologiczy. Chrzan M. – stomatolog Trzebinia
Tagi: gdynia