Telefoniczny Doradca Klienta – Okęcie
Zadania na stanowisku:
• praca polega na telefonicznych kontaktach z klientami (połączenia wychodzące)
• przed podjęciem zatrudnienia organizowane jest profesjonalne szkolenie teoretyczne oraz stanowiskowe
• istnieje możliwość dopasowania grafiku do trybu nauki w przypadku osób uczących się
• praca w dowolnym wymiarze etatu w godz. 9-15 lub 15-21
Wymagania:
• min. średnie wykształcenie
• komunikatywność, brak wad wymowy, nienaganna dykcja
• łatwość nawiązywania kontaktów i czerpania z tego satysfakcji
• obsługa komputera
• dobra organizacja pracy własnej
W zamian oferujemy:
• umowę o pracę tymczasową lub umowę zlecenie
• elastyczny wymiar czasu pracy
• stawka podstawowa wynagrodzenia 12 zł brutto/h • Prowizje sprzedażowe
Reklama: Cyran Elżbieta, lek. stomatolog. Gabinet NZOZ – stomatolog Rybnik
Tagi: warszawa